if (millis() - runTime >= 0L)

Projecten die niet passen in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 22
Geregistreerd: 13 Aug 2018, 17:59
Woonplaats: Krimpen

if (millis() - runTime >= 0L)

Berichtdoor swets » 07 Mei 2020, 22:20

Code: Alles selecteren
 
 if (millis() - runTime >= 0L) { // Execute every 2s
    runTime = millis();


wat doet dit? ja staat erbij... maar wat is die 0L?

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 631
Geregistreerd: 15 Nov 2015, 11:54

Re: if (millis() - runTime >= 0L)

Berichtdoor Gij Kieken » 07 Mei 2020, 22:39


Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: if (millis() - runTime >= 0L)

Berichtdoor shooter » 09 Mei 2020, 23:37

oL betekent dat 0 een long variabele wordt echter millis() is een unsigned long dus moet eigenlijk 0 UL zijn, ik zou ergens voor de setup een variabele maken zoals unsigned long tweeseconde =2000; want dat zijn twee seconden in milliseconden
paul deelen
shooter@home.nl

Terug naar Overige projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten