Onbekende foutmelding na uploaden
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Onbekende foutmelding na uploaden
Beste mede-forumleden,
Ik probeer een sketch te uploaden naar een ESP-bordje; de NodeMCU-32S.
Op zich gaat het compileren en uploaden goed.
Maar als dat gebeurd is krijg ik de volgende foutmelding:
Invalid FQBN: getting build properties for board esp32:esp32:nodemcu-32s: invalid value '460800' for option 'UploadSpeed'
Compilation error: Invalid FQBN: getting build properties for board esp32:esp32:nodemcu-32s: invalid value '460800' for option 'UploadSpeed'
Vervolgens gebeurt er niets meer.
Is er iemand van de mede-leden die mij zou kunnen vertellen wat deze foutmelding inhoudt en een mogelijkheid weet om dit te voorkomen zodat ik de software kan "laten lopen" op mijn ESP-bordje?
Vriendelijke groet,
Earik
Ik probeer een sketch te uploaden naar een ESP-bordje; de NodeMCU-32S.
Op zich gaat het compileren en uploaden goed.
Maar als dat gebeurd is krijg ik de volgende foutmelding:
Invalid FQBN: getting build properties for board esp32:esp32:nodemcu-32s: invalid value '460800' for option 'UploadSpeed'
Compilation error: Invalid FQBN: getting build properties for board esp32:esp32:nodemcu-32s: invalid value '460800' for option 'UploadSpeed'
Vervolgens gebeurt er niets meer.
Is er iemand van de mede-leden die mij zou kunnen vertellen wat deze foutmelding inhoudt en een mogelijkheid weet om dit te voorkomen zodat ik de software kan "laten lopen" op mijn ESP-bordje?
Vriendelijke groet,
Earik
Advertisement
Re: Onbekende foutmelding na uploaden
Heb je het board goed staan en de poort eronder ook het lijkt erop dat er iets verkeerd staat bij het board waardoor het uploaden niet goed aat door een verkeerde setting in board type
paul deelen
shooter@home.nl
shooter@home.nl
2 berichten
• Pagina 1 van 1