Hulp nodig Arduino opdracht School

Projecten die niet passen in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Jan 2022, 00:57

Hulp nodig Arduino opdracht School

Berichtdoor EasyMaster » 24 Mrt 2022, 16:24

Hallo,

Ik zoek iemand die mij kan helpen om een Arduino uno in te stellen met 2 laatste opdrachten voor school.
Heb geprobeerd het zelf te doen, maar nu de tijd dringt denk ik niet dat ik het ga redden voor 31 maart.
Elk willekeurig geautomatiseerde opdracht aan de Arduino voldoet.
Als er iemand is die een bezoekje wil doen naar Eerbeek (gelderland) om mij te helpen met de Arduino in te stellen, dan heel graag!
Ik betaal er hier ook graag voor.
Ik zou anders ook wel langs willen komen met mijn Arduino.
Hoor get graag!

Alvast dank!

Advertisement

Berichten: 68
Geregistreerd: 04 Sep 2021, 08:31

Re: Hulp nodig Arduino opdracht School

Berichtdoor RobGood » 25 Mrt 2022, 12:38

Lijkt me dat je zelf iets moet maken, lijkt me de doelstelling van die school toch? Kan best snel neem een een standaard voorbeeld van de arduino en verbouw dat een beetje tot een nieuw project.
Of zoek gewoon contact met je docent om je te helpen lijkt me een veel beter plan...
Rob

Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Jan 2022, 00:57

Re: Hulp nodig Arduino opdracht School

Berichtdoor EasyMaster » 25 Mrt 2022, 15:22

Hoi,

Dank voor je reactie.
Hulp van docent, nada!
Dat klopt wat je zegt, maar het merendeel van mijn klasgenoten heeft het ook via een ander kunnen regelen.
Het is niet perse dat ik hierdoor zak, en is ook niet het meest belangrijke voor school omdat het opleiding meer Grafisch Vormgeving bevat.
Voor de leraar leek het wel leuk om ook een Arduino project als afsluiting te doen, helaas tot ergernis van mij, en nog 4 mede lotgenoten.
Aangezien ik mijn leerjaar goed wil afsluiten, zou ik graag dit laatste project ook goed willen afronden.
Ik had dit eind februari al in moeten leveren, en ik ben nu met vier anderen voor een 2e kans.
En ik moet het voor april dit jaar inleveren.
Mijn vraag hier op het forum is dus ook mijn laatste strohalm.
Ik ben gewoon niet iemand die kan programmeren, maar ontwerpen.
Als dit niets wordt dan is het inderdaad maar gewoon pech!

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Hulp nodig Arduino opdracht School

Berichtdoor shooter » 26 Mrt 2022, 10:21

als je alleen een kale arduino hebt, dan kun je alleen een ledje laten knipperen, bijvoorbeeld in een SOS code.
Als je bijvoorbeeld een paar stappenmotoren met schakeling hebt kun je bijvoorbeeld een hangende plotter maken om tekeningen te kunnen maken. Je zult dus ook moeten vertellen wat je weet en wat je kunt gebruiken. En natuurlijk is hulp niet ver weg.
paul deelen
shooter@home.nl

Terug naar Overige projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten