Electronische airsoft doelwitten

Als U een gezamenlijk project wil starten of aan projecten van anderen mee wilt werken.
Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Electronische airsoft doelwitten

Berichtdoor nicoverduin » 12 Aug 2016, 08:56

Ik herken het probleem. Ondanks mijn Australische achtergrond, loop ik ook nog wel eens tegen dingen aan dat ik geen idee heb hoe ze heten. Zelfs niet in het Nederlands haha. Ooit gezocht voor een ringetje dat verzonken werd in het hout. Heb toen een paar manden gezocht naar EN de juiste naam EN dan ook nog eens de leverancier.
Uiteindelijk bleken ze "countersunk cub washers" te heten.. En de leverancier vond ik in Miami Florida...
TAD had ze natuurlijk ook maar dan kosten ze mij zelfs bij inkoop een vermogen...
Afbeelding
Je zult dus best veel energie moeten steken in jouw project. Tegelijkertijd leer je er dan ook ontzettend veel van.
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Advertisement

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Electronische airsoft doelwitten

Berichtdoor shooter » 12 Aug 2016, 09:14

@nico die ringetjes liggen nu ook gewoon bij de gamma hoor

de software gebruikt andere pinnen als dat jij hebt aangesloten.
nu kun je 2 dingen doen:
dat is de software die je hebt lezen en commenten , en dan uitpuzzelen wat elke functie doet, je hardware veranderen naar de software. pin 0 en 1 zijn al bezet, dus begin maar eens met de software te bekijken.
Je kunt natuurlijk niet verwachten dat je die software gelijk helemaal begrijpt, dus eerst maar een een paar simpele voorbeelden maken met ledjes en drukknoppen.
paul deelen
shooter@home.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Electronische airsoft doelwitten

Berichtdoor nicoverduin » 12 Aug 2016, 09:19

shooter schreef:@nico die ringetjes liggen nu ook gewoon bij de gamma hoor

Nou ik dacht het niet. Toen zeker niet (2008). Die hadden alleen maar die opbouw ringen niet de verzonken die in het hout gaan.
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Vorige

Terug naar Gezamenlijke projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten