Zonnetracker vollop benut

Toon hier Uw afgeronde projecten aan anderen.
Gebruikers-avatar
Berichten: 256
Geregistreerd: 05 Apr 2018, 00:44
Woonplaats: ALKMAAR

Re: Zonnetracker vollop benut

Berichtdoor Gompy » 06 Sep 2020, 16:52

Geboren met een gouden l*l zou mijn vader hebben gezegd......en oud collega had mijn één na laatste file op zijn stick staan.
Nog een paar kleine aanpassingen en we zijn weer "online" :)

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 241
Geregistreerd: 22 Jan 2013, 16:40

Re: Zonnetracker vollop benut

Berichtdoor zuid » 06 Sep 2020, 17:43

Top!

Gebruikers-avatar
Berichten: 256
Geregistreerd: 05 Apr 2018, 00:44
Woonplaats: ALKMAAR

Re: Zonnetracker vollop benut

Berichtdoor Gompy » 06 Sep 2020, 18:34

Dat is het zeker want ik was begonnen met het hele verhaal opnieuw te schrijven en bij toeval kwam ik hem tegen.
Bla, bla, bla en tussen neus en lippen zei ik dat ik de files kwijt was en toen kwam hij met zijn sticky op de proppen.
Aan de datum en wat ik zie in de sketch moet het de een na laatste versie zijn geweest, alleen het opschonen, commentaren en het finetunen ontbreken.
Heb het nu wel op de backupschijf (iedere avond) van mijn eigen pc staan en als extra'tje op een stick gezet want ondertussen ben ik met pensioen....dus geen toegang meer tot de laptops enz van het werk.

Gebruikers-avatar
Berichten: 23
Geregistreerd: 24 Jul 2020, 14:55

Re: Zonnetracker vollop benut

Berichtdoor bertgroothuis » 15 Aug 2022, 14:29

Goedendag iedereen,

Gompy had het er over om het schema nog een keer hier neer te zetten. Het schema wat ik tegen ben gekomen zou een deel van weggevallen :( zijn.
De gebruikte hardware is daar ook een lijst van beschikbaar? Bijvoorbeeld de spindel met motor. Dat moet natuurlijk tegen een beetje regen kunnen en zou graag willen weten waar deze vandaan komen.

Alvast bedankt.

Bert

Vorige

Terug naar Afgeronde projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten