Toevoegen PlatformIO

Geef hier suggesties voor extra onderwerpen of andere dingen die je graag gewijzigd zou willen zien
Gebruikers-avatar
Berichten: 14
Geregistreerd: 24 Mei 2014, 13:48
Woonplaats: Franeker

Toevoegen PlatformIO

Berichtdoor Pagemaker » 18 Apr 2021, 13:27

Op dit forum zijn al veel mensen behulpzaam en er zijn er nog meer die graag hulp willen hebben.
Voor de Arduino IDE en de programma's die we daar maken, werkt het nog steeds prima.
Maar...
De Arduino IDE lijkt voor mensen die iets meer willen, of een project hebben van wat grotere omvang, toch een dwangbuis dat hier en daar behoorlijk knelt.
Vandaar...
Is het een goed idee om vragen over PlatformIO een eigen plaats te geven op het overzicht in dit forum?
Mensen sterven liever dan dat ze nadenken; en dat gebeurt dan ook.

Advertisement

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Toevoegen PlatformIO

Berichtdoor shooter » 18 Apr 2021, 17:13

Ja hoor zet ze gewoon erbij en als er meerdere zijn krijgen ze best een eigen groep hoor. De bedoeling van arduino was vooral het simpele instappen en dat vindt ik in VS toch best lastig.
paul deelen
shooter@home.nl

Berichten: 287
Geregistreerd: 15 Apr 2021, 20:05

Re: Toevoegen PlatformIO

Berichtdoor ctunes » 20 Apr 2021, 22:03

Pagemaker schreef:Op dit forum zijn al veel mensen behulpzaam en er zijn er nog meer die graag hulp willen hebben.
Voor de Arduino IDE en de programma's die we daar maken, werkt het nog steeds prima.
Maar...
De Arduino IDE lijkt voor mensen die iets meer willen, of een project hebben van wat grotere omvang, toch een dwangbuis dat hier en daar behoorlijk knelt.
Vandaar...
Is het een goed idee om vragen over PlatformIO een eigen plaats te geven op het overzicht in dit forum?


Wat heeft: "The most loved IDE solution for Microsoft Visual Studio Code." te maken met Arduino?

Mensen denken liever dan dat ze sterven; en dat gebeurt dan ook.

Berichten: 287
Geregistreerd: 15 Apr 2021, 20:05

Re: Toevoegen PlatformIO

Berichtdoor ctunes » 20 Apr 2021, 22:05

ctunes schreef:Wat heeft: "The most loved IDE solution for Microsoft Visual Studio Code." te maken met Arduino?



Oooh .... wacht .... reclame.

Berichten: 22
Geregistreerd: 13 Aug 2018, 17:59
Woonplaats: Krimpen

Re: Toevoegen PlatformIO

Berichtdoor swets » 09 Dec 2021, 11:46

Ik zou het wel handig vinden...

ben proberen platformIO aan de gang te krijgen.....
maar ik heb nog wel wat vragen....

zijn er mensen hier die met PlatformIO werken?

Gebruikers-avatar
Berichten: 118
Geregistreerd: 01 Okt 2015, 11:54
Woonplaats: Castricum

Re: Toevoegen PlatformIO

Berichtdoor FonzieBonzo » 09 Dec 2021, 12:45

Hoi,

Ik weet niet precies waar je tegenaan loopt. maar destijds heb ik heb met behulp van de volgende tutorial PlatformIO geïnstalleerd :
https://www.youtube.com/watch?v=0poh_2rBq7E

Gr,
Fonzie

Terug naar Forum suggesties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten