Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Projecten die niet passen in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 12
Geregistreerd: 27 Feb 2016, 01:21

Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor nielsnathaniel » 20 Jun 2016, 21:58

Beste allemaal,

Een tijd geleden heb ik al het een en ander gevraagd.
Echter wordt mijn project nu zo groot dat ik het zelf niet meer kan en wil doen.
Daarom ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen met de volgende onderwerpen

RFID i.c.m arduino, na het lezen van één of meerdere chips zorgt de arduino voor een actie "x" zoals het afspelen van muziek of een lampje branden
herkenning van input, is input 1 ook de input die nodig is (voorbeeld zijn de goede kabels met elkaar verbonden Ja> groen licht Nee> licht blijft rood )

Het is nu nog heel simpel uitgelegd omdat ik niet al te veel kwijt wil en omdat de uitleg waarschijnlijk zo veel tekst bevat dat het onduidelijk wordt.
Daarnaast is de kans groot dat jullie met een veel betere oplossing komen.

Alvast bedankt

Advertisement

Berichten: 4067
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor shooter » 21 Jun 2016, 09:25

RFID inlezen is simpel, uitgangen bedienen naar aanleiding van een code is toch ook eenvoudig.

Maak eens een schema wat je wilt, en hoe je het denkt op te lossen.
ik kost 60 euro / uur, dus het is toch wel handig als je veel zelf doet.
paul deelen
shooter@home.nl

Berichten: 12
Geregistreerd: 27 Feb 2016, 01:21

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor nielsnathaniel » 22 Jun 2016, 20:00

@shooter,

Aangezien wij geen tijd hebben en te weinig kennis is het niet anders, het is dus geen probleem dat het geld kost.
Als het maar serieus en goed gedaan kan worden.

Ik heb, ook via andere kanalen, diverse antwoorden gekregen. Wij zullen z.s.m beslissen wat of wie de beste oplossing is.


Hoe snel zou jij kunnen beginnen?

Berichten: 4067
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor shooter » 22 Jun 2016, 21:35

ik kan gelijk beginnen, maar je moet natuurlijk wel de hardware hebben, en wat is de toepassing?
Tijd is altijd een probleem van te laat beginnen en kennis is meestal het doel van dit soort projecten.

en wie is wij?
zelfs voor een schoolproject ben ik te porren hoor, jullie krijgen een onvoldoende ik niet.
paul deelen
shooter@home.nl

Berichten: 12
Geregistreerd: 27 Feb 2016, 01:21

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor nielsnathaniel » 28 Jun 2016, 19:35

@shooter, het is een serieuze opdracht.
Bedoeld voor onze organisatie. Wellicht ben jij dan niet de beste keuze.
Toch bedankt!

Berichten: 4067
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor shooter » 28 Jun 2016, 20:06

Tja als een simpele RFID al een te groot project is voor u, dan weet ik ook niet of het wel serieus van uw kant is. Uit alle forums mag toch wel blijken dat ik alles serieus behandel, zowel schoolprojecten als grotere installaties met kunst of industrie automatisering.

U zult me toch echt meer info moeten geven om een idee te krijgen van de omvang.
Ik werk trouwens nooit met een offerte, maar geef wel een goede indicatie van de uiteindelijke kosten, maar de afrekening is altijd op uurbasis, dat is zowel voor de opdrachtnemer als de opdrachtgever wel zo eerlijk.

ik kan een rfid lezer die een muziekje afspeelt nauwelijks serieus noemen.
paul deelen
shooter@home.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 136
Geregistreerd: 06 Jun 2012, 15:45

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor hmjswt » 29 Jun 2016, 15:03

Hallo Paul,

Prima antwoord Paul.
Dit is een probleem dat steeds weer de kop opsteekt.
Meestal heeft men geen idee hoe het moet.
Maar wel alle voorwaarden bepalen en vertellen hoe zij willen dat jij het moet doen.
Arrogantie ten top.
Ik heb daar maar één antwoord op: 'You can put it where the sun don't shine...".
Misschien ben ik te grof, maar je wordt het ook wel eens zat.

Met vriendelijke groet,
Henk Siewert


shooter schreef:Tja als een simpele RFID al een te groot project is voor u, dan weet ik ook niet of het wel serieus van uw kant is. Uit alle forums mag toch wel blijken dat ik alles serieus behandel, zowel schoolprojecten als grotere installaties met kunst of industrie automatisering.

U zult me toch echt meer info moeten geven om een idee te krijgen van de omvang.
Ik werk trouwens nooit met een offerte, maar geef wel een goede indicatie van de uiteindelijke kosten, maar de afrekening is altijd op uurbasis, dat is zowel voor de opdrachtnemer als de opdrachtgever wel zo eerlijk.

ik kan een rfid lezer die een muziekje afspeelt nauwelijks serieus noemen.

Berichten: 12
Geregistreerd: 27 Feb 2016, 01:21

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor nielsnathaniel » 29 Jun 2016, 15:21

Hoi allemaal,

Wellicht begrijpen we elkaar verkeerd, ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen bij het opzetten van deze electronica.
Hoe je dat doet maakt mij niet uit, als het effect maar hetzelfde blijft.

Wanneer ik dan reacties krijg zoals
Tja als een simpele RFID al een te groot project is voor u, dan weet ik ook niet of het wel serieus van uw kant is.

of
ik kan een rfid lezer die een muziekje afspeelt nauwelijks serieus noemen.


Daar heb ik natuurlijk niks, omdat ik weinig verstand heb van dit werk zoek ik iemand die dit voor ons wil doen. UIteraard zullen wij hiervoor betalen.
We begrijpen ook héél goed dat dit geen tientje kost. Zoals wel meer mensen doen zoeken wij naar de geschikte persoon of bedrijf. De keuze gaat dan niet altijd naar de goedkoopste.


Ik begrijp daarom ook totaal de reacties niet, ik had verwacht dat men op een forum elkaar zou helpen.

Berichten: 4067
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Hulp gezocht -groot project tegen vergoeding

Berichtdoor shooter » 29 Jun 2016, 19:52

ik wil best helpen, zelfs onbetaald, en als je iemand zoekt, dan zul je meer info moeten geven om de juiste persoon te triggeren, zoals de onderdelen die je denkt te gaan gebruiken, of wat het uiteindelijk moet gaan worden.

Een aantal leden hier heeft zeer veel ervaring, en een aantal wat minder.
Als je een kant en klaar product wilt, is dat zeker mogelijk, maar dan wordt het erg snel zakelijk en dus duur.
Ik probeer gewoon meer info te krijgen, en uiteraard is een plan daarin erg belangrijk. Dat plan kan ik pas maken als er concreet iets te plannen valt, en niet om met een rfid een geluidje te maken want dat is een uurtje spelen. Ik wil zeker een keer komen praten hoor, dan kan ik gelijk de feasability bekijken.
paul deelen
shooter@home.nl

Terug naar Overige projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten