Hoofdnoorman stelt zich voor.

Alles wat niet past in bovenstaande onderwerpen
Gebruikers-avatar
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Dec 2017, 23:26
Woonplaats: Deventer

Hoofdnoorman stelt zich voor.

Berichtdoor Hoofdnoorman » 20 Dec 2017, 23:50

Dag allemaal.

Mijn naam is Rudy ik woon in Deventer en ben 59 jaar. Ik heb een zéér uitgebreide kennis in autotechniek en ben verder op veel technische vlakken goed bekend met de ins en outs.
Het bekends ben ik op camperforum.nl, waar ik voornamelijk tracht raad en daad te geven. Door probleemstellingen welke daar opdoken, heb ik besloten om mij weer wat verder te verdiepen in de Arduino. Hoewel mijn elektrokennis van auto's goed is, heb ik wel de slag gemist van het gecomputeriseerde voertuig. Het wordt dus een inhaalslag voor mij.
Voorlopig kunnen jullie dus weinig raad van mij verwachten en alleen maar vragen.
Daar staat wel wat tegenover.
Jullie kunnen bij mij terecht voor heel veel ideeën en mogelijke oplossingen op het mechanische en elektromechanische vlak, campergerichte zaken en veel meer. Weet ik iets niet, zal ik het ook bij mijn antwoorden zeggen. Ik stuur dus niemand zomaar het bos in. Vanzelfsprekend kan ook ik foutjes maken en dat is ook wel gebeurd.

Ik ben nu 3 weken met de Arduino aan het werk. Ik heb een paar eenvoudige sketches gemaakt en eveneens een paar zelfverzonnen projectjes werkend gekregen. Dit alles gebaseerd op mijn "verlopen" kennis van Basic en met behulp van voorbeelden uit boeken en op het www.
Met vriendelijke groet,

Rudy.

Advertisement

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Hoofdnoorman stelt zich voor.

Berichtdoor shooter » 21 Dec 2017, 20:26

Ook jij bent welkom, je bent op de goede plek voor je arduino vragen hier.
kijk ook eens naar mblock, dat is nog simpeler programmeren.
paul deelen
shooter@home.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Dec 2017, 23:26
Woonplaats: Deventer

Re: Hoofdnoorman stelt zich voor.

Berichtdoor Hoofdnoorman » 24 Dec 2017, 20:51

Doe ik.
Met vriendelijke groet,

Rudy.

Terug naar Theekransje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten