Een vraag over Arduino Serial available

algemene C code
Berichten: 27
Geregistreerd: 08 Okt 2017, 21:48

Re: Een vraag over Arduino Serial available

Berichtdoor Gester1989 » 31 Okt 2017, 17:27

Ja ik zag het in de antwoorden die de meneer heeft laten zien aan mij. Nu weet ik eindelijk dus hoe het moet. En ik heb vandaag toetsweek, gisteren had ik de arduino toets en heb ik een 9 gehaald op niveau 4 niveau. Andere klasgenoten die niet echt geinteresseerd waren in applicatie ontwikkeling kregen een niveau 3 toets. Ik was de enige die het zo goed heeft gemaakt uit 25 leerlingen in de klas. Dus daar ben ik heel blij mee. Ik heb de uitwerkingen van de antwoorden uit me hoofd geleerd vandaar dat ik een goed cijfer kon behalen. Iedereen bedankt voor de tips en antwoorden, ik weet dat jullie niet teveel konden vrijgeven haha, wat erg frustrerend was voor mij maar goed. Ik wens iedereen een fijne dag toe en tot de volgende keer zal ik maar zeggen :P

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 2655
Geregistreerd: 06 Aug 2016, 01:03

Re: Een vraag over Arduino Serial available

Berichtdoor Koepel » 31 Okt 2017, 18:47

Dat is mooi :D

Wanneer je weet hoe het moet, begrijp je dan ook mijn uitleg over die binnenkomende datastroom en de uitgaande datastroom ? De datastroom komt op één plaats binnen, en daarna verwerk je de data.

De volgende keer ga ik gewoon weer zeuren om de tekst van sketch netjes te maken :o Maar goed, je weet nu de auto-format met Ctrl+T.

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Een vraag over Arduino Serial available

Berichtdoor nicoverduin » 31 Okt 2017, 23:07

Hij heeft in ieder geval mijn standpunt bevestigd....
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Vorige

Terug naar C code

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten