Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Arduino specifieke Software
Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Berichtdoor nicoverduin » 29 Sep 2013, 10:09

was dit de enige boodschap? Of stond er nog een voor? bijvoorbeeld EasyVR.h not found?
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 270
Geregistreerd: 30 Dec 2012, 11:42

Re: Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Berichtdoor Rudi » 29 Sep 2013, 10:13

Het is nu wel erg duidelijk dat onze jonge vriend weinig moeite wil doen om zelf wat te zoeken, laat staan gericht zoeken.
Een gebruikershandleiding is de allereerste stap om meer te weten te komen over een aangekocht produkt maar zelfs die heb je niet bekeken want daarin staat de oplossing voor je probleem. Misschien ben je de engelse taal niet voldoende machtig om te begrijpen wat er staat?
Download de User Manual en lees pagina 18 t/m 20 maar eens grondig.
Vooral het quick start gedeelte. Sukses.
Arduinows!
Why do computer programmers confuse Halloween with Christmas? Because Oct 31 = Dec 25
I got 01100011 problems but a bit ain't 00000001

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Berichtdoor nicoverduin » 29 Sep 2013, 11:38

Ik had het hem ook al verteld. Tja de bal ligt bij hem. Doet ie niets... ook goed....
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Berichten: 77
Geregistreerd: 06 Okt 2012, 10:57

Re: Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Berichtdoor Beamer » 29 Sep 2013, 11:51

Er zijn hele volksstammen die het werken van een apparaat nemen zoals het komt. Dat daar meer achter zit denken ze niet over na. Leuk een kastje met een microfoon en motoren en dat dan met gesproken commando's aansturen. Het benul dat dat een enorm stuk techniek en kennis voor komt kijken ontbreekt vaak. Erg jammer, want we weten uit ervaring dat uitzoeken en puzzelen een groot deel van het plezier is dat je er aan beleeft. Misschien is er voor sommigen nog hoop :D

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Berichtdoor nicoverduin » 29 Sep 2013, 12:31

We zijn inmiddels bijna een maand met hem bezig om dat duidelijk te maken. Maar ik ben bang dat het kwartje niet valt. En kennis en ervaring krijg je niet als een ander het voor je doet. Zelf uitzoeken en puzzelen inderdaad. hoe pak je een probleem aan, hoe zorg ik ervoor dat ik over een jaar nog steeds begrijp hoe mijn programma werkt, hoe krijg ik structuur in mijn oplossingen en ga zo maar door. Allemaal zaken die je niet bereikt als een ander het voor je doet. Dan wordt je gewoon consument wat op zich ook prima is, maar dan moet je het gewoon kopen in de winkel.
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 116
Geregistreerd: 23 Dec 2011, 00:11
Woonplaats: Enschede

Re: Wat is hier aan fout dan Tick heeft geen naam??

Berichtdoor bigred » 01 Okt 2013, 08:07

Zoals hierboven al gezegd, lees de documentatie goed door en stel gerichte vragen.
Op deze manier kan niemand je helpen.

Ik sluit dit onderwerp bij deze, ArduinoFreak mag een nieuw onderwerp openen met een gerichte vraag gebaseerd op de documentatie.
Eerst zelf even wat moeite doen en dan ben je welkom om terug te komen.

Vorige

Terug naar Arduino software

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten