Hulp gezocht Progameur!!

Arduino specifieke Software
Berichten: 30
Geregistreerd: 02 Sep 2013, 14:44

Hulp gezocht Progameur!!

Berichtdoor ArduinoFreak » 04 Sep 2013, 17:49

Hallo Ik zoen iemand die goed is in het progameren van arduino omdat ik zelf er namelijk niet zo goed mee ben nou ja beetje dan maar ik heb mijn arduino pas over 25/30 dagen thuis omdat hij nog onder weg is vanuit China :( maar ik dacht misch kan ik alvast wat leuke progammes maken?
als je me wil helpen je kan hier onder reageren maar je mag me ook toevoegen op skype: ralph.stoop
veder iets over me zelf ik ga graag met srtroom aan de gang
en ik ben 13 jaar oud :)

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Hulp gezocht Progameur!!

Berichtdoor nicoverduin » 04 Sep 2013, 18:37

Ralph
Ik hoop niet dat je jouw programma's gaat schrijven zoals de tekst hierboven.....
Maar je kan de Arduino IDE downloaden en schrijven maar. Verder is het meer afhankelijk van jouw eigen inbreng. Als je alleen maar komt halen. M.a.w. of iemand x y of z voor je wil schrijven denk ik dat mensen gauw afhaken.
Verder is het begrip "met stroom aan de gang gaan" wat vaag. Waar heb je het over....
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 700
Geregistreerd: 05 Mrt 2012, 21:56
Woonplaats: Appingedam

Re: Hulp gezocht Progameur!!

Berichtdoor pjh » 04 Sep 2013, 19:16

Hoi Ralph,

Je bent helemaal aan het goede internetadres als het gaat om hulp bij het programmeren van de Arduino.
Vind het moedig dat je aan de slag wil met dit mooie spul, ookal is programmeren nog ver van je bed.

Ik hoop dat meer jonge mensen naar dit Forum komen voor hulp.
Als jullie nu enthousiast worden, hebben we allemaal later wat aan jullie.
Jonge mensen help ik graag extra.

Ik ben alleen zelf de komende tijd even off-line, maar zal het daarna zeker weer oppakken.
Schroom niet iets te vragen!
Ome Paul :D

Berichten: 30
Geregistreerd: 02 Sep 2013, 14:44

Re: Hulp gezocht Progameur!!

Berichtdoor ArduinoFreak » 04 Sep 2013, 19:27

pjh schreef:Hoi Ralph,

Je bent helemaal aan het goede internetadres als het gaat om hulp bij het programmeren van de Arduino.
Vind het moedig dat je aan de slag wil met dit mooie spul, ookal is programmeren nog ver van je bed.

Ik hoop dat meer jonge mensen naar dit Forum komen voor hulp.
Als jullie nu enthousiast worden, hebben we allemaal later wat aan jullie.
Jonge mensen help ik graag extra.

Ik ben alleen zelf de komende tijd even off-line, maar zal het daarna zeker weer oppakken.
Schroom niet iets te vragen!
Ome Paul :D


Dankje ik ben eigenlijk alvanaf me 8e met dit soort dingen bezig maar nooit is het me echt gelukt xD maar ja nu wil ik hjet echt gaan proberen om een soort robor iets te maken ik heb wat dingen bestelt van arduino om er iets cools van te maken ik heb dit van arduino:
HC-SR04 sensor
Arduino zelf ik weet eigenlijk niet de naam van die ik nu heb gwn de normale denk
en wat arduino kabels
en natuurlijk 4x servos :D

Terug naar Arduino software

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Clarazkaessew en 22 gasten