Toepassing Hall sensor bij een Flightsim controller
13 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Toepassing Hall sensor bij een Flightsim controller
Bingo!
Ik heb het werkend! En dankzij de hint van Shooter. Thanks.
Ik heb de code van de bovenstaande sketch als volgt aangepast en het doet nu wat ik wil.
Ik heb het werkend! En dankzij de hint van Shooter. Thanks.
Ik heb de code van de bovenstaande sketch als volgt aangepast en het doet nu wat ik wil.
- Code: Alles selecteren
// Axe 1
axe1Value = analogRead(A0);
Joystick.setThrottle(map(axe1Value,180,880,0,1023));
Serial.println(axe1Value); // print analog value
delay(1);
Advertisement
- Gij Kieken
- Berichten: 631
- Geregistreerd: 15 Nov 2015, 11:54
Re: Toepassing Hall sensor bij een Flightsim controller
Is altijd leuk om feedback te krijgen ,ook voor de andere lezers.
Re: Toepassing Hall sensor bij een Flightsim controller
de delay kan er uit hoor. en die serialprint kun je ook uitzetten als je klaar bent met testen.
dit werkt prima als het een rechte lijn is, maar als het een logaritmische is of met een heuvel dan wordt het iets ingewikkelder.
Kom graag een keer met flightsimuator spelen.
dit werkt prima als het een rechte lijn is, maar als het een logaritmische is of met een heuvel dan wordt het iets ingewikkelder.
Kom graag een keer met flightsimuator spelen.
paul deelen
shooter@home.nl
shooter@home.nl
13 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten