Probleempje arduino schoolproject
12 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Probleempje arduino schoolproject
als de teller <6 en je drukt op een knop en de poortopen is false dan spring je even naar een functie
functieopen();als de poort opengaat, zet dan een tijd vast, en zet een variabele (poortopen) op true.
in de mainloop doe je ook een als poortopen==true en de millis()>(starttijd+wachttijd) dan functie poortdicht.
functieopen();als de poort opengaat, zet dan een tijd vast, en zet een variabele (poortopen) op true.
in de mainloop doe je ook een als poortopen==true en de millis()>(starttijd+wachttijd) dan functie poortdicht.
paul deelen
shooter@home.nl
shooter@home.nl
Advertisement
Re: Probleempje arduino schoolproject
Dat kan natuurlijk ook, een boolean 'poortopen' toevoegen en daarmee bijhouden hoe het er voor staat.
Het is nu donderdag. Hopelijk slaagt het project. Misschien was het leerzaam dat het belangrijk is om een goede planning te maken
Het is nu donderdag. Hopelijk slaagt het project. Misschien was het leerzaam dat het belangrijk is om een goede planning te maken
12 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: anerxfaxowefa en 45 gasten