airsoft target

Arduino specifieke Software
Berichten: 1
Geregistreerd: 16 Okt 2017, 12:24

airsoft target

Berichtdoor francesco » 16 Okt 2017, 12:31

Hallo
Ik heb een code voor airsoft via internet verkregen, deze heb ik zelf een beetje aangepast .
Nu wil ik eigenlijk als target 1 is geraakt de leds uit gaan en als dan target 2 is geraakt ook de leds uit gaan en dat die dan verder gaat met de case.
Heb al wat zelf geprobeerd ik kom hier niet uit ben wel een noob hopelijk kan mij iemand helpen .
Code: Alles selecteren
case 5:
          StartTime = millis();    //  start timer
          hit = 0;  // reset the number of times the target has been hit. you have 3 shots until it moves to the next one
          delay(RandomTime);
          while(hit < 1){
            //  read sensors for random mode
            HeadSensorReadingRandom = analogRead(HeadSensor);
            TorsoSensorReadingRandom = analogRead(TorsoSensor);
            LegSensorReadingRandom = analogRead(LegSensor);
            LegSensor1ReadingRandom = analogRead(LegSensor1);
            //  light the target to hit
            digitalWrite(Led4yellowPin, 1);
            digitalWrite(Led4redPin, 0);
            digitalWrite(Led4greenPin, 0);
            digitalWrite(Led1yellowPin, 1);
            digitalWrite(Led1redPin, 0);
            digitalWrite(Led1greenPin, 0);
            ActualTime = millis();  // measure the actual time
            Timeout = ActualTime - StartTime;   // calculate the time that has passed since the target was active
            // if the sensor reading is greater than the threshold:
            if (LegSensor1ReadingRandom >= sensitivity || HeadSensorReadingRandom >= sensitivity )  {
           

           hier de code als sensor 1 of 2  wordt geraakt gaat leds uit van de target wat geraakt wordt, als ze allebij geraakt zijn  krijg je wright(3) en gaat    die         verder met de random
           
           
             // update the LED pin itself:
              wright(3);
              hit = 3;
            }
           
            //if the target has been active for too long (more than 20s), you've timed out
            if (Timeout >= 4000) {
              wrong(15);
              hit = 3;
             RandomOFF = RandomOFF + 200;
              delay(15000);
            }
          }
          //  one less target to the end of random mode
          RandomOFF = RandomOFF + 1;
          break;

Advertisement

Terug naar Arduino software

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten