Package versturen over RS232.

Arduino shields
Berichten: 14
Geregistreerd: 05 Feb 2018, 15:06

Re: Package versturen over RS232.

Berichtdoor JMolenaar23 » 26 Mrt 2018, 13:15

Ik kan de goede code helaas niet vrij geven, dat heeft te maken met het feit dat ik dit in mijn vrije tijd heb opgezet voor ons bedrijf.
Mocht het nou zijn dat ik ooit om wat voor rede dan ook ontslagen worden, dan kan ik mijn code mee nemen omdat ze daar niet voor betaald hebben.
Ik heb er namelijk een hele app omheen ontwikkeld en die krijgen ze er dan ook niet zomaar bij.
Als ik dan als volgt die code hier op zou zetten kunnen ze er die zo vanaf plukken.

Hoop voor jullie begrip, mochten er vragen zijn na hoe ik dit heb opgelost.
Pbtje doet wonderen.

Groet Jeff.

Advertisement

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Package versturen over RS232.

Berichtdoor shooter » 26 Mrt 2018, 13:52

sorry jeff, maar jouw reden mag gewoon niet. alles wat je maakt is van het bedrijf, en zij mogen daar mee doen wat ze willen, ook al heb je het thuis gemaakt. Het is wat anders als je zegt dat er geheimhouding op rust.
en ja je hebt gelijk die zouden ze zo kunnen plukken, .
paul deelen
shooter@home.nl

Berichten: 14
Geregistreerd: 05 Feb 2018, 15:06

Re: Package versturen over RS232.

Berichtdoor JMolenaar23 » 04 Apr 2018, 16:38

Gelukkig ben ik het daar niet mee eens, zolang ik iets in mijn vrije tijd doe en ik er niet voor betaald word is het wettelijk gezien van mij.
Ongeacht ik uiteindelijk aan het programmeren ben voor iets wat het bedrijf mij gevraagd heeft.
Het is en blijft wettelijk gezien nogsteeds een product dat ik "hobby matig" heb gemaakt, en omdat zij mij geen over uren zouden betalen blijft het een vrije tijds ding en is het dus van mij en van niemand anders.
Het is pas van hun zodra zij bijv mijn over uren betalen, dan is het namelijk onder werktijd gemaakt waardoor het automatisch een product word van hun.

Hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Jeffrey Molenaar.

P.S. Het hierboven gemelde is een voorbeeld van een situatie, het is tevens niet de echte situatie.

Vorige

Terug naar Shields

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast