Arduino Pro Mini + USB Host shield (Chinese clones)

Arduino shields

Re: Arduino Pro Mini + USB Host shield (Chinese clones)

Berichtdoor howcome » 12 Feb 2018, 22:01

MrHaroldA schreef:Hey Patrick,
Het USB-shieldje heeft 3v3 logica nodig; ik vermoed dat jij een 5V Nano hebt?

Oh oke.. dus niet alleen dat je 3v3 aanbied maar dat ook de D-lijnen tussen 0 en 3v3 schakelen.. Voor de uitgang kan ik dat wel regelen maar de ingang (terug naar de nano) wordt dat wel wat moeilijker. Dus kan ik twee dingen doen: een nieuwe arduino mini bestellen of een 5v usb host..

Dank voor de info!

Patrick.

Advertisement

Gebruikers-avatar

Berichtdoor MrHaroldA » 12 Feb 2018, 22:03

howcome schreef:Dus kan ik twee dingen doen: een nieuwe arduino mini bestellen of een 5v usb host..

De kleine host is er alleen in 3v3. Als je een 5v host wil hebben moet je de full-sized kopen.

Een 3v3 Pro Mini zou volgens mij dan het makkelijkste zijn, al heb je daar weer zo'n 5-pins USB kabel ding voor nodig.

Berichtdoor howcome » 12 Feb 2018, 23:07

MrHaroldA schreef:
howcome schreef:Dus kan ik twee dingen doen: een nieuwe arduino mini bestellen of een 5v usb host..

De kleine host is er alleen in 3v3. Als je een 5v host wil hebben moet je de full-sized kopen.

Een 3v3 Pro Mini zou volgens mij dan het makkelijkste zijn, al heb je daar weer zo'n 5-pins USB kabel ding voor nodig.

Inderdaad maar even een 3v3 pro mini besteld. Dat kabel ding moet ik nog vinden, maar dat gaat ook wel lukken, denk ik..

Vorige

Terug naar Shields