eindwerk arduino zonnewering

Projecten die niet passen in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 10
Geregistreerd: 24 Jun 2016, 16:48

eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor johny » 24 Jun 2016, 16:52

beste, langs deze weg hoop ik iemand die vinden die deze week nog bij me zou kunnen komen, mits vergoeding om mijn eindwerk af te maken want had mijn programma gekregen van mijn leerkracht omdat die lange tijd afwezig was en omdat ik zelf al niet goed overweg kan met arduino en er niet zo veel van begrijp hoop ik voor deze week of een van de dagen volgende week nog iemand te vinden die bij me kan komen want anders ben ik er helaas niet door en zie het niet zitten om mijn jaar opnieuw te doen. alvast bedankt

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor nicoverduin » 24 Jun 2016, 18:42

Soms helpt het als je aangeeft waar je woont.....
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Berichten: 4068
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor shooter » 24 Jun 2016, 22:59

stuur maar eens op wat je hebt, zoals de opdracht, schemas software etc.
veelal kan ik je op afstand een paar goede ideen geven, zodat je dit weekend al vooruit kunt.

en waar woon je, wellicht is er iemand bij je in de buurt. en welke opleiding doe je en waar?
paul deelen
shooter@home.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor nicoverduin » 25 Jun 2016, 09:03

Zo belangrijk is het kennelijk toch niet.... Dus of hij heeft het opgelost of iemand heeft hem buiten het forum benaderd.
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Berichten: 10
Geregistreerd: 24 Jun 2016, 16:48

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor johny » 25 Jun 2016, 13:16

bedankt alvast voor de reacties en ik ben van brakel in oost vlaanderen en van op afstand zal wat moeilijk gaan want ik kan zelf niet goed met arduino werken omdat ik dit niet goed geleerd heb gekregen ( heb gewoon een bundeltje gekregen en trek uw plan voila) en het lijkt voor sommige gewoon speelgoed. mijn richting die ik doe is elektromechanica, maar ik zelf heb gewoon mijn programma gekregen van mijn leerkracht omdat die de laatste drie maand (ziek) was en niet met mij er aan kon werken terwijl hij wist dat ik dit niet kon en heb zo gewoon aan de hand van mijn programma alles zo goed mogelijk proberen aan te sluiten volgens dat ik denk maar als ik het wou testen deed het niets dus ja zit ik wel in de shit want moet binnen de week zorgen dat iets draait en anders moet ik mijn jaar opnieuw doen en dat is geen optie kan iemand soms bij me komen?

Berichten: 10
Geregistreerd: 24 Jun 2016, 16:48

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor johny » 25 Jun 2016, 14:23

nicoverduin schreef:Zo belangrijk is het kennelijk toch niet.... Dus of hij heeft het opgelost of iemand heeft hem buiten het forum benaderd.

heb gereageerd maar wist niet dat ik je kon citeren sorry

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor nicoverduin » 25 Jun 2016, 14:33

Ik zag het, Maar Oost Vlaanderen is mij ff te ver uit Noord Holland. Misschien iets voor Shooter (Paul Deelen) uit 's-Hertogenbosch. Daarnaast ben ik in principe tegen het maken van school opdrachten. Daarvoor zit je op school. En ook scholen hebben bestuurders en bezwaar procedures. Dus als jij van mening bent dat jij niet in staat ben geweest om op tijd de opdracht te maken moet jij bezwaar maken. Daarnaast heb je ook nog andere klasgenoten die kennelijk vergelijkbare opdrachten hebben. Wat heeft jou tegengehouden met hen in overleg te gaan of hulp te vragen?
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Berichten: 4068
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor shooter » 25 Jun 2016, 14:51

Stuur nou gewoon op wat je hebt.
of ga eens naar de site arduino.cc dan naar forum en dan naar nederlands, daar zit jan en die woont in belgie.
en er zitten meer belgen daar op het forum.
begin eerst maar vanop afstand, dan komt het wel goed, zoals een opdracht, plan van aanpak, hardware die je al hebt, schema's die je hebt.
stuur maar naar email dan geef ik je wel een richting wat je zou kunnen doen, Denk vooral aan de documentatie, want die zul je echt zelf moeten schrijven, de software is meestal geen probleem want dat kan vanop afstand. (ik kan tenslotte je computer overnemen met teamviewer of skype.
paul deelen
shooter@home.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor nicoverduin » 25 Jun 2016, 16:17

shooter schreef:Stuur nou gewoon op wat je hebt.
of ga eens naar de site arduino.cc dan naar forum en dan naar nederlands, daar zit jan en die woont in belgie.
en er zitten meer belgen daar op het forum.
begin eerst maar vanop afstand, dan komt het wel goed, zoals een opdracht, plan van aanpak, hardware die je al hebt, schema's die je hebt.
stuur maar naar email dan geef ik je wel een richting wat je zou kunnen doen, Denk vooral aan de documentatie, want die zul je echt zelf moeten schrijven, de software is meestal geen probleem want dat kan vanop afstand. (ik kan tenslotte je computer overnemen met teamviewer of skype.

Tja dan is het onderwijs ook een zinloos gebeuren.......
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Berichten: 10
Geregistreerd: 24 Jun 2016, 16:48

Re: eindwerk arduino zonnewering

Berichtdoor johny » 26 Jun 2016, 11:10

ok ik heb enkel mijn programma en ja ik had bij mijn andere klasgenoot gevraagd of hij kon kijken maar hij heeft een ander project en snap niks van mijn programma en ik totaal niet dus daarom dat ik zeg dat het niet gaat vanop een afstand omdat ik zelf niet goed kan werken werken, ik ken al die dingen niet,en de fout kan hem ook gewoon zitten bij de aansluiting op mijn bord, dus er moet echt iemand komen mensen ik wil echt niet blijven zitten, shooter kan je aub tot bij mij komen?
shooter schreef:Stuur nou gewoon op wat je hebt.
of ga eens naar de site arduino.cc dan naar forum en dan naar nederlands, daar zit jan en die woont in belgie.
en er zitten meer belgen daar op het forum.
begin eerst maar vanop afstand, dan komt het wel goed, zoals een opdracht, plan van aanpak, hardware die je al hebt, schema's die je hebt.
stuur maar naar email dan geef ik je wel een richting wat je zou kunnen doen, Denk vooral aan de documentatie, want die zul je echt zelf moeten schrijven, de software is meestal geen probleem want dat kan vanop afstand. (ik kan tenslotte je computer overnemen met teamviewer of skype.

Volgende

Terug naar Overige projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot] en 3 gasten