Arduino Day 12 Mei 2018 Leusden | Elektronicavoorjou.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 5
Geregistreerd: 16 Mei 2016, 10:53

Arduino Day 12 Mei 2018 Leusden | Elektronicavoorjou.nl

Berichtdoor elektronicavoorjou » 16 Apr 2018, 20:37

Afbeelding


Op 12 Mei wordt wereldwijd de verjaardag van Arduino gevierd met leuke evenementen.

Ook Elektronica Voor Jou doet mee aan de Arduino Day. Wij organiseren een Workshop voor beginners om met Arduino te leren werken, je kan zelf kiezen of je meedoet aan de standaard Arduino introductie workshop of je leert je eigen autonome Arduino robot in elkaar te zetten.

Heb je geen zin om een hele workshop bij te wonen, maar ben je wel geïnteresseerd in Arduino, 3D printing of Robotics? Loop dan na de Workshops naar binnen, waar het de bedoeling is om een gezellige middag te creëren voor makers.

Neem ook je eigen project mee!

Voor het volledige programma zie:

https://www.elektronicavoorjou.nl/arduino-day-2018/

Laat ons weten of je komt via:
Facebook
Stuur een mail naar info@elektronicavoorjou.nl

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 2655
Geregistreerd: 06 Aug 2016, 01:03

Re: Arduino Day 12 Mei 2018 Leusden | Elektronicavoorjou.nl

Berichtdoor Koepel » 16 Apr 2018, 20:47

Zomaar vanuit het niets reclame maken voor iets dat 40 euro of 50 euro kost en zonder dat erbij te schrijven. Dat kan netter.
Geef gebruikers van dit forum 10 euro korting.

Ik lees: "Elektronica Voor Jou is een webshop", dus het is puur commercieel ?

Gebruikers-avatar
Berichten: 5
Geregistreerd: 16 Mei 2016, 10:53

Re: Arduino Day 12 Mei 2018 Leusden | Elektronicavoorjou.nl

Berichtdoor elektronicavoorjou » 16 Apr 2018, 21:34

Koepel schreef:Zomaar vanuit het niets reclame maken voor iets dat 40 euro of 50 euro kost en zonder dat erbij te schrijven. Dat kan netter.
Geef gebruikers van dit forum 10 euro korting.

Ik lees: "Elektronica Voor Jou is een webshop", dus het is puur commercieel ?


Hi Koepel,

Ik vind het jammer je dit zo ziet.

Wij organiseren deze Arduino Day event niet uit een winstgevend oogmerk, behalve een beetje publiciteit dan. Maar omdat wij graag wat willen bijdragen aan de community.
De workshops die wij op dit event aanbieden zijn voor beginners, bovendien betaal je alleen voor onderdelen (Arduino + Accessoires voor aanzienlijk minder dan de verkoopprijs). Deze mag je uiteraard mee naar huis nemen om zelf verder te prototypen.

Iedereen is uitgenodigd om NA de workshops gratis langs te komen en met elkaar te converseren over onder andere Arduino.
Ook vinden wij het erg leuk als iedereen die al bezig is met Arduino een eigen project mee neemt om nog meer mensen te laten zien wat je allemaal kunt met een Arduino!

Simon
Elektronicavoorjou.nl

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Arduino Day 12 Mei 2018 Leusden | Elektronicavoorjou.nl

Berichtdoor shooter » 16 Apr 2018, 22:21

wel leuk dat je iets doet voor arduino day, Op 12 mei is er ook een bijeenkomst in Vught (bibliotheek). Codekids.nl organiseert dat.

Ik ben het wel met koepel eens dat het niet de bedoeling is om reclame te maken voor je handel, maar ach wij ervaren mensen hebben toch wel andere bronnen, ik kan me echter voorstellen dat het voor beginners een leuke activiteit is. En ja 50 euro voor een 2 wiel aangedreven robot is wat veel, maar ja je normale prijs is 75 euro. En dat is wel een beetje overdreven vind ik.

Ik hoop dat er veel volk op afkomt.
En succes, groetjes paul
paul deelen
shooter@home.nl

Gebruikers-avatar
Berichten: 2655
Geregistreerd: 06 Aug 2016, 01:03

Re: Arduino Day 12 Mei 2018 Leusden | Elektronicavoorjou.nl

Berichtdoor Koepel » 16 Apr 2018, 22:44

Hallo Simon, dat klinkt al beter. Ik lees ook dat het mogelijk is dat twee deelnemers samen één kit gebruiken.
Ik begrijp heus wel dat zo iets veel tijd en moeite kost, en je dat niet zomaar terug hebt verdiend.
Succes !

Terug naar Evenementen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten