Flora Neopixels progamma voor een kostuum

Als U een gezamenlijk project wil starten of aan projecten van anderen mee wilt werken.
Berichten: 5
Geregistreerd: 26 Feb 2017, 19:46
Woonplaats: Creatieve strateeg

Re: Flora Neopixels progamma voor een kostuum

Berichtdoor DaDRZ » 27 Feb 2017, 23:57

Hi Koepel,

Altijd goed als mensen fronsen :-) Ik dacht dat ik het nog redelijk bij elkaar had gehouden hahaha...

Een programmeur is inderdaad niet gek maar die heb ik nog even niet direct voor handen.
Natuurlijk laat ik mij graag adviseren hierin, wellicht heb je zelf interesse? Ik ben tot een kleine vergoeding bereid voor dit projectje en hoop er ook veel van te leren.
Want in de nabije toekomst volgen er nog een aantal projecten welke meer commercieel zullen zijn met een betere vergoeding mogelijkheid.
Doel blijft wel leren en verder komen natuurlijk.

Anyway, back to the point. Ik zal mijn code even opschonen en kijken hoe ik jou nieuwe deel kan verwerken erin.
Keep you posted!

Cheers Andras

Advertisement

Berichten: 4064
Geregistreerd: 16 Okt 2013, 14:31
Woonplaats: s hertogenbosch

Re: Flora Neopixels progamma voor een kostuum

Berichtdoor shooter » 28 Feb 2017, 15:22

koepel heeft nu een teller gemaakt zodat als je op de knop drukt, de scene teller 1 omhoog gaat.

dan is het nu een kwestie om die switch case aan te roepen, doe dat door in de loop een functie aan te roepen. dan kun je kiezen of je dat 1 keer doet of telkens herhaalt.
dus switch scene
case 0
dan komt dus het hele stuk van scene 0 eronder en telkens als laatste een break, omdat anders de andere ook gedaan worden.
dan case 1
etc
en dan case 2
paul deelen
shooter@home.nl

Vorige

Terug naar Gezamenlijke projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten