Flora Neopixels progamma voor een kostuum
12 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Flora Neopixels progamma voor een kostuum
Hi Koepel,
Altijd goed als mensen fronsen Ik dacht dat ik het nog redelijk bij elkaar had gehouden hahaha...
Een programmeur is inderdaad niet gek maar die heb ik nog even niet direct voor handen.
Natuurlijk laat ik mij graag adviseren hierin, wellicht heb je zelf interesse? Ik ben tot een kleine vergoeding bereid voor dit projectje en hoop er ook veel van te leren.
Want in de nabije toekomst volgen er nog een aantal projecten welke meer commercieel zullen zijn met een betere vergoeding mogelijkheid.
Doel blijft wel leren en verder komen natuurlijk.
Anyway, back to the point. Ik zal mijn code even opschonen en kijken hoe ik jou nieuwe deel kan verwerken erin.
Keep you posted!
Cheers Andras
Altijd goed als mensen fronsen Ik dacht dat ik het nog redelijk bij elkaar had gehouden hahaha...
Een programmeur is inderdaad niet gek maar die heb ik nog even niet direct voor handen.
Natuurlijk laat ik mij graag adviseren hierin, wellicht heb je zelf interesse? Ik ben tot een kleine vergoeding bereid voor dit projectje en hoop er ook veel van te leren.
Want in de nabije toekomst volgen er nog een aantal projecten welke meer commercieel zullen zijn met een betere vergoeding mogelijkheid.
Doel blijft wel leren en verder komen natuurlijk.
Anyway, back to the point. Ik zal mijn code even opschonen en kijken hoe ik jou nieuwe deel kan verwerken erin.
Keep you posted!
Cheers Andras
Advertisement
Re: Flora Neopixels progamma voor een kostuum
koepel heeft nu een teller gemaakt zodat als je op de knop drukt, de scene teller 1 omhoog gaat.
dan is het nu een kwestie om die switch case aan te roepen, doe dat door in de loop een functie aan te roepen. dan kun je kiezen of je dat 1 keer doet of telkens herhaalt.
dus switch scene
case 0
dan komt dus het hele stuk van scene 0 eronder en telkens als laatste een break, omdat anders de andere ook gedaan worden.
dan case 1
etc
en dan case 2
dan is het nu een kwestie om die switch case aan te roepen, doe dat door in de loop een functie aan te roepen. dan kun je kiezen of je dat 1 keer doet of telkens herhaalt.
dus switch scene
case 0
dan komt dus het hele stuk van scene 0 eronder en telkens als laatste een break, omdat anders de andere ook gedaan worden.
dan case 1
etc
en dan case 2
paul deelen
shooter@home.nl
shooter@home.nl
12 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Terug naar Gezamenlijke projecten
Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten