Treadmill met Arduino

Als U een gezamenlijk project wil starten of aan projecten van anderen mee wilt werken.
Berichten: 6
Geregistreerd: 13 Mrt 2015, 21:17

Re: Treadmill met Arduino

Berichtdoor Nuyvilaq » 01 Apr 2015, 10:52

Inmiddels heb ik het kastje gemaakt voor de mill.
Ik heb alleen een probleem met mijn Arduino Yun ik heb deze een reset moeten geven. Daarna krijg ik mijn beeldscherm niet meer aan.
mijn schets opnieuw erin geschoten maar doet nog steeds niks weet iemand wat ik verkeerd doet ? Alvast bedankt


Afbeelding

Afbeelding

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 700
Geregistreerd: 05 Mrt 2012, 21:56
Woonplaats: Appingedam

Re: Treadmill met Arduino

Berichtdoor pjh » 07 Mei 2015, 18:03

Ondertussen uitzicht in processing een monitor gemaakt voor de data van de twee loopbanden, temperatuur, luchtvochtigheid en -druk. Natuurlijk ook tijd, datum, gemiddelde snelheid, piek snelheid, en afstand.
Data wordt altijd naar schijf geschreven, maar de runs van de honden krijgen een andere filename.
Er zijn een aantal timer-presets die per loopband kunnen worden ingesteld. Timer kunnen individueel of tegelijk worden geactiveerd.
Met de spatiebalk toggle je een grafiek van de onderhavige 'run' over de data heen.
Aan de arduinokant wordt enkel de snelheden en sensor data op een 1,8 inch tft getoond.
Lettertype en achtergrond zijn van Nuyvilaq.
E.e.a. op valreep voor demo morgen inelkaar geflanst. Dus vrij lelijke code. Maar lijkt te werken.
https://youtu.be/AX4txE82gaI

Vorige

Terug naar Gezamenlijke projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten