hulp bij compleet arduino project.

Voor het particulier aanbieden of zoeken van Arduino gerelateerde zaken

hulp bij compleet arduino project.

Berichtdoor ron rolff » 14 Feb 2021, 11:12

beste lezer.

ik ben nieuw in de arduino wereld, ik ben bezig met iets wat ik wil maken maar mijn kennis is niet toereikend genoeg. en heb de tijd niet om het mezelf te leren.

daarom ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen met het programmeren van een arduino met +/- 7 inch touchscreen.

even ruwe richtlijn wat ik wil:
* navigatieapparatuur moet ik hiermee aan/uit kunnen zetten
* navigatieverlichting aan/uit, misschien automatisch met lichtsensor
* bilgepompen aan/uit, misschien ook automatisch met sensor
* met code activeren van contactslot (anti diefstal) simpel via relais.
* in de toekomst misschien zelfs nmea2000 data verwerken/showen

hier wil ik gewoon een uurtarief voor betalen, grafisch hoef het niet heel spannend te zijn.

ik hoor graag of er iemand is die mij kan helpen.

Groet.

Advertisement

Re: hulp bij compleet arduino project.

Berichtdoor shooter » 14 Feb 2021, 18:22

Begin eerst maar eens met een schema, wat je allemaal wilt hebben, en dan zul je van al die apparatuur moeten uitzoeken hoe je ze aan kunt sluiten en hoe de communicatie verloopt. Je mag overigens niet zo maar navigatie apparatuur aansluiten en aan/uitzetten, je moet het ook met de hand kunnen dus lijkt mij een paar relais het handigste. Ik zou eerst maar een NANO aansachaffen en daar eens mee proberen wat kan, Je kunt altijd nog uitbreiden.
paul deelen
shooter@home.nl

Re: hulp bij compleet arduino project.

Berichtdoor ron rolff » 07 Mrt 2021, 20:37

ik heb al een arduino aangeschaft om beetje te leren, hierdoor ben ik er ook achter gekomen dat het (nu nog) te hoog gegrepen is voor me.
een schakeling lukt me wel simpel aan en uit met een drukknop. maar touchscreen nog niet.

ben inmiddels wel in contact met iemand gekomen die voor mij kan programmeren, als ik het programma dan heb kan ik hiermee verder borduren.
dus bij deze ben ik voorzien.

groet.

Terug naar Particuliere (ver)koop