mirror van arduino.cc learning en reference handig?

Geef hier suggesties voor extra onderwerpen of andere dingen die je graag gewijzigd zou willen zien
Berichten: 4
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 20:22
Woonplaats: Tilburg

mirror van arduino.cc learning en reference handig?

Berichtdoor mechatron » 08 Jan 2012, 13:50

Ik zou het een goed idee vinden om de learning en reference pagina's van de het arduino.cc forum hier te spiegelen.

Het arduino.cc forum is veelgebruikt, bij mij duurt het altijd lang voordat een pagina geladen is en dan alleen ALS het lukt als de server niet overbelast is.

Vandaag kan ik bijv. niets omdat ik de reference niet kan raadplegen om de syntax op te zoeken van div. commando's.

Ik krijg alleen deze meldingen terug:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 116
Geregistreerd: 23 Dec 2011, 00:11
Woonplaats: Enschede

Re: mirror van arduino.cc learning en reference handig?

Berichtdoor bigred » 08 Jan 2012, 19:15

De site arduino.cc is inderdaad erg traag of soms helemaal niet berijkbaar.

Ik zal eens kijken of het mogelijk is een deel ergens anders te spiegelen, op de server van arduinoforum.nl moeten we betalen voor data verkeer dus ik denk niet dat dat zo'n goede optie is.

Gebruikers-avatar
Berichten: 700
Geregistreerd: 05 Mrt 2012, 21:56
Woonplaats: Appingedam

Re: mirror van arduino.cc learning en reference handig?

Berichtdoor pjh » 06 Mrt 2012, 22:13

Het lijkt me zinvoller om de syntax zoals te vinden op arduino.cc op deze site te citeren, als er een 'eigen onderwerp' aanhangt. Ik ben zelf een enorme newbie op arduino/electronica gebied. Ik ben dus erg afhankelijk van die syntax als op de trage arduino.cc site te vinden is. Maar nog nooit elders niet een oplossing kunnen vinden als arduino.cc tè traag werd. Dat zoeken, uitvogelen is juist wat ik zo leuk vind. Hoop dan ook dat dit forum uitgroeit tot een aanvulling op, en niet een kopie van...

Terug naar Forum suggesties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten