aanroepen van eigen code
12 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: aanroepen van eigen code
Hetgeen ik tegenaan loop is dat ik graag het statische ip adres wil configureren op basis van de code die ik hierboven heb gepost.
Alleen dan krijg ik inzicht in hoe e.e.a. werkt.
De functionaliteit van de code die hierboven staat is wat ik zoek, dit kan ik niet simpelweg vervangen door de code zoals in de link is beschreven. want dan heb ik o.a. geen SD kaart aansturing meer.
Hoe kan ik met bovenstaande code een statisch ip adres configureren ?
Alleen dan krijg ik inzicht in hoe e.e.a. werkt.
De functionaliteit van de code die hierboven staat is wat ik zoek, dit kan ik niet simpelweg vervangen door de code zoals in de link is beschreven. want dan heb ik o.a. geen SD kaart aansturing meer.
Hoe kan ik met bovenstaande code een statisch ip adres configureren ?
Advertisement
- nicoverduin
- Berichten: 5043
- Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
- Woonplaats: Heemskerk
Re: aanroepen van eigen code
In de laatste post heeft iemand het al voor je samengevat:
cpp code
static ip details komen ergens boven in jouw programma als variabelen.
cpp code
En deze regel moet dus voor WiFi.begin(ssid, password);
die in de setup staat.
cpp code
// Static IP details...
IPAddress ip(192, 168, 1, 222);
IPAddress gateway(192, 168, 1, 249);
IPAddress subnet(255, 255, 255, 0);
IPAddress dns(192, 168, 1, 249);
// Static IP Setup Info Here...
WiFi.config(ip, dns, gateway, subnet); //If you need Internet Access You should Add DNS also...
WiFi.begin(ssid, password);
static ip details komen ergens boven in jouw programma als variabelen.
cpp code
WiFi.config(ip, dns, gateway, subnet); //If you need Internet Access You should Add DNS also...
En deze regel moet dus voor WiFi.begin(ssid, password);
die in de setup staat.
12 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten