Voorstellen

Alles wat niet past in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 20
Geregistreerd: 25 Jun 2014, 10:49

Voorstellen

Berichtdoor Levi Z » 25 Jun 2014, 11:31

Hallo,

Ik wil me bij deze voorstellen. Ik ben al een tijdje bezig met arduino maar heb nog geen grootte projecten te delen of zo. Misschien dat ik hier wat inspiratie op kan doen of ergens wat kan bijdragen.

Ik ben zelf een website-tje over de "maken" aan het maken waar misschien voor beginners wel wat interessants op komt te staan. (Bijdragen kan natuurlijk ook).

Advertisement

Berichten: 167
Geregistreerd: 19 Apr 2014, 15:03

Re: Voorstellen

Berichtdoor Hanneman » 25 Jun 2014, 22:10

Heel netjes die site!

Ik dacht er ook aan om een site in het NL te maken, maar jij was me voor.

Misschien heb ik wat aanvullingen ....

Kan je me even mailen dan stuur ik je wat ik tot nu toe heb.

artistenergy@gmail.com

Gebruikers-avatar
Berichten: 5043
Geregistreerd: 13 Mei 2013, 20:57
Woonplaats: Heemskerk

Re: Voorstellen

Berichtdoor nicoverduin » 25 Jun 2014, 23:00

Zelf vind ik makepcb een beetje aan de hoge kant met zijn prijzen. ITeadStudio.com vind ik al een stuk goedkoper.
Docent HBO Technische Informatica, Embedded ontwikkelaar & elektronicus
http://www.verelec.nl

Berichten: 20
Geregistreerd: 25 Jun 2014, 10:49

Re: Voorstellen

Berichtdoor Levi Z » 27 Jun 2014, 01:17

Het is niet mijn site..? Ja, het is wel mijn site maar het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik hem alleen maakte.. Maar tot nu toe heb ik het wel alleen gedaan.. :) het moet de een site van makers worden.

Ik kom hier niet voor de site, maar omdat ik veel geleerd heb van andere forums en sites en ik heb eigenlijk nog nooit veel terug gedaan daarvoor, dus vandaar.

Wat betreft de site als je ideeen opmerkingen of projecten hebt, GRAAG ik kan alle hulp gebruiken!

Ik heb nog wat zoekutuit.nl mailadressen over als je wilt helpen.

Iteadstudio kende ik nog niet maar ik ga ernaar kijken en dan zet ik hem erbij. Meer tips?

Berichten: 167
Geregistreerd: 19 Apr 2014, 15:03

Re: Voorstellen

Berichtdoor Hanneman » 27 Jun 2014, 08:10

Ik kan geen email adres vinden op je site...

Berichten: 20
Geregistreerd: 25 Jun 2014, 10:49

Re: Voorstellen

Berichtdoor Levi Z » 27 Jun 2014, 08:37

Sorry, staat er inderdaad nog niet op..
Het is info[at]zoekutuit[punt]nl .

Zal hem er snel even opzetten.

Berichten: 167
Geregistreerd: 19 Apr 2014, 15:03

Re: Voorstellen

Berichtdoor Hanneman » 02 Jul 2014, 19:30

Voor de mensen die er in geinteresseerd zijn, ik heb 2 lessen geplaatst op zoekutuit.nl
http://www.zoekutuit.nl/index.php?pagina=projecten&cat=Arduino

Een Morse code met een FOR loop erin en een verkeerslicht situatie waarin gebruik gemaakt wordt van millis om een vertraging in te stellen.

Feedback welkom

De lessen komen uit een handige pdf genaamd Beginning Arduino en zijn vanuit het engels vertaald.

Berichten: 11
Geregistreerd: 02 Jul 2014, 21:34

Re: Voorstellen

Berichtdoor GF-Projects » 02 Jul 2014, 21:47

Zelf ook nieuw hier. Volg het forum wel al even. Voorlopig wat betreft arduino enkel nog maar theoretische kennis. Aan het wachten op mijn arduino uno. Dan kunnen we er aan beginnen. Ondertussen kan ik wel al helpen als er programmeer problemen zijn. Ruime ervaring met c en c++ programmatie.

waarom ik hier reageer. Net even site bekeken van de TS (topic starter). Site kan er misschien mooi uitzien op pc of laptop. Maar jammer genoeg niet responsive zodat hij goed leesbaar is op smartphone. Inhoudelijk kan ik dus nog niet oordelen.

Hoop hier het 1 ander op te steken en wat te helpen waar ik kan.

Berichten: 20
Geregistreerd: 25 Jun 2014, 10:49

Re: Voorstellen

Berichtdoor Levi Z » 02 Jul 2014, 22:59

Je hebt gelijk :) voor nu dan even.

De website is gewoon html met veel 5 maar de afbeeldingen van deze topics had ik geen style aantoe gekend en daardoor kwamen deze twee projecten wat anders over op de smartphone.. :/

Het is opgelost dus het zou beter moeten zijn nu(ik was niet van plan om aparte opmaak voor mobile te maken omdat de mobiele browsers op dit moment aardig goed zijn) . Ik kan me zelf ook aardig ergeren aan dit soort dingen en aan I.E. :)

Verder uhm.. welkom op t forum :) . Ik hang hier ook al een week rond. Ik heb meer met hardware dan software, maar ik kom een aardig eind.. Als je veel weet en ook kan uitleggen over C o.i.d. hoop ik jouw natuurlijk ook nog eens terug te zien op mun websiteje :) 't team is nog niet compleet!


Hanneman, Ik heb vandaag de hele dag training gehad voor t werk en nog geen tijd gehad om je te mailen, maar ik vind t i.i.g. gaaf dat je de projecten op de site hebt gezet om ze te delen en dat zonder hulp! :D

Terug naar Theekransje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten