Hans SteA even voorstellen

Alles wat niet past in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 5
Geregistreerd: 18 Nov 2012, 15:28

Hans SteA even voorstellen

Berichtdoor ankeveen » 20 Nov 2012, 22:31

Ik kocht een Domotica startpakket voor 79 euro, met nog 5 euro korting bij de Gamma
dus de TPC-300 met drie ontvangers in de uitverkoop, ik was al een beetje bezig met logosoft , maar dit makkelijker te programmeren en ik kan het overal vandaan bedienen via teamviewer, kan via mijn modem mijn computer opstarten met wake on wan, dus kan er altijd bij, ik heb ook een Arduino Duemilanova met Nodoshield V1 gekocht ik wilde iets leren over timers, dus iets handmatig aanzetten en na tien of twintig minuten uitschakelen, sinds kort ook een Arduino Mega 2560 + Ethernet Shield en probeer die Mega 2560 via ethernet / internet te besturen maar dat lukt nog niet, ik kan natuurlijk wel opdrachten geven via Arduino 1.0.2 misschien dat ik het hier kan leren.
groetjes en ik ga eerst veel op het forum lezen, Hans

Ps. ik doe iets met ooievaars, en webcams, en het hele huis zat al vol KAKU zenders en ontvangers en webcams ( voor de nestkastjes en het ooievaars nest bigbroeder Ankeveen ) :idea:

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 700
Geregistreerd: 05 Mrt 2012, 21:56
Woonplaats: Appingedam

Re: Hans SteA even voorstellen

Berichtdoor pjh » 21 Nov 2012, 11:04

Dus jij zit op je werk de hele dag een beetje met je ooievaars te chatten! Cool. Mijn vissen hebben nog wat moeite met braille. Maar ze boeken vooruitgang.
Wel mooi dat je een Arduino kunt 'blenden' met hardware van andere interesse. Ben benieuwd naar je ethernet-ooievaar-connectiviteit. Heb je een webpage?

Berichten: 5
Geregistreerd: 18 Nov 2012, 15:28

Re: Hans SteA even voorstellen

Berichtdoor ankeveen » 21 Nov 2012, 18:17


Terug naar Theekransje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten