Dit is Arduinosmurf

Alles wat niet past in bovenstaande onderwerpen
Berichten: 40
Geregistreerd: 14 Aug 2012, 01:15
Woonplaats: Arnhem

Dit is Arduinosmurf

Berichtdoor arduinosmurf » 14 Aug 2012, 10:37

Hallo mensen,
Sorry voor de maffe naam maar Rene was al bezet en je moet toch wat he :D

Ik ben Rene uit Arnhem, 53 jaar oud en door omstandigheden heb ik ietwat teveel vrije tijd.
Bij toeval ben ik door surfen op tweakers.net over de adrduino gaan lezen en dat ding boeit me nogal. Daardoor ben ik van plan hier met een paar weken mee te beginnen.
Helaas heb ik eigenlijk geen achtergrond in de elektronica of in programmeren maar wie weet.. Ook Fritzing's programmaatje om me dingen te verduidelijken is een geweldige tool die me door enkele barrières heen zal trekken!
Door de video's van Jeremy Blum zijn me al een paar basisdingen in de elektronica duidelijk geworden die zelfs het duurste boek uit de bibliotheek me niet konden uitleggen en daarom heb ik het gevoel dat er hoop voor me is :)
Een einddoel heb ik niet. Gewoon leuk experimenteren en snappen. Soms denk ik ook al van ohhhhhhhhh dit herken ik wel, in een apparaat wat ik thuis heb. Leuk, dan begint het te leven.
Binnen kort zal ik jullie best wel eens bestoken met vragen waar ik me achteraf kapot voor zal schamen maar jullie mogen antwoorden, het moet niet :lol:

Tot zover mn introductie.. Eventuele vragen mag je afvuren.

Groetjes,

Rene

Advertisement

Gebruikers-avatar
Berichten: 188
Geregistreerd: 23 Dec 2011, 00:12

Re: Dit is Arduinosmurf

Berichtdoor Duality » 17 Aug 2012, 01:49

welkom arduinosmurf!

Terug naar Theekransje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten